Thursday 23 November 2017

Amt kredyt na zachętę czas opcje


Normy ISO: AMT Zaawansowany zwrotny kredyt AMT: redaktorzy obliczeń Uwaga: Ustawa o kodeksie podatkowym o zwrotnych kredytach AMT nie została przedłużona przez amerykańską ustawę o opodatkowaniu z lat 2017 r. Dlatego zwrotny kredyt AMT został niedostępny po 2017 r. O ile zasady nie zostaną przedłużone , Kredyty AMT utworzone w 2009 roku lub później nie kwalifikują się do zwrotu kwoty kredytu AMT. W tym temacie mojStockOptions jest zachwycony następującym wkładem Kaye Thomas, autora książki Rozważ Twoje opcje, dostępne w prasie Fairmark. Jego dwa artykuły (zob. Także pierwszy artykuł) dają pełne omówienie zwrotnego kredytu AMT, co zapewnia wielu osobom więcej kredytów AMT niż na zwykłych zasadach. Aby uzyskać aktualizację przez firmę Kaye Thomas w sprawie kredytu AMT po wydaniu karty ATRA, zobacz ostatni telefon zwrotny w celu uzyskania zwrotnego kredytu AMT w Fairmark. Wstępne potraktowanie niedopłaconego AMT Zaniechanie zapasów technologicznych, które rozpoczęły się w 2000 r., Pozostawiało część osób z zobowiązaniami AMT znacznie poza ich zdolność do płacenia. Niektórzy z nich musieli przez kilka lat zajmować się zbieraniem danych przez IRS. Oryginalna wersja refundowanego kredytu AMT niewiele poprawiła sytuację. Ktoś, kto zaliczył 1000 000 do IRS, może ubiegać się o kredyt w wysokości 200 000 lub mniej. IRS zastosowałby ten kredyt w stosunku do kwoty należnej i kontynuował pobieranie pozostałej kwoty. Nowa wersja eliminuje ten problem. Ustawa mówi, że jeśli od 3 października 2008 r. Jesteś należny od AMT w wyniku skorzystania z opcji motywacyjnego zapasów (ISO) w 2007 r. Lub w każdym roku poprzednim, podatek został obniżony. Oznacza to, że nie musisz zapłacić. Podatek jest wymazany z łupka. Nie musisz płacić odsetek ani kar związanych z tym płatnym podatkiem. Jakbyś nigdy tego nie był winien. Ta ulga nie rozciąga się na AMT, którą możesz zawdzięczać z jakiegokolwiek powodu innego niż korzystanie z opcji na akcje motywacyjne. Nawet jeśli niezapłacone stawki amerykanskie związane są z dostosowaniem czasowym (rodzaj korekty umożliwiający późniejsze potrącenie z kredytu AMT), nie ma zastosowania stawka podatku, chyba że była to specyficzna korekta czasu, która ma zastosowanie podczas wykonywania ISO i zatrzymania zapasów po zakończeniu roku ćwiczeń. Oczywiście, jeśli unikniesz konieczności zapłaty AMT w wyniku tego postanowienia, nie możesz powołać się na ten niezapłacony podatek. Nie jest jasne, dlaczego Kongres rozszerzył ten przepis na niezapłacony podatek od 2007 roku. Ci, którzy płacili AMT za ten rok, mogą żądać zwrotu. Muszą poczekać, aż będą mogli zażądać kredytu AMT, czegoś, co może nie nastąpić przez kilka lat. Tymczasem ktoś, kto nie płacił podatku, zwolnił rachunek bez tytułu, bez względu na to, czy ich niepłacenie było spowodowane trudem lub zapomnieniem, a nawet wręcz oszustwem. Weve widziałem jakieś gorzkie skargi na ten temat od osób, które płacą podatek w 2007 roku lub innych ostatnich latach. Krok 1: Dostępny kredyt AMT Pierwszym krokiem w określaniu kwoty kredytu AMT, którą możesz zażądać, jest określenie kwoty dostępnego kredytu AMT. Jest to punkt wyjścia w normalnej regule dla roszczeń o kredyt AMT, a także podlegający zwrotnemu kredytowi AMT, który jest dostępny dla niektórych osób, które mają długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy. Alert: W tej sekcji opisano, jak ustalić kwotę dostępnego kredytu AMT, ale nie jest to kwota kredytu, który rzeczywiście roszczysz. Jest to tylko jeden krok w procesie ustalania, ile kredytu możesz rościć pod zwykłym kredytem AMT lub zwrotnym kredytem AMT. Dwa rodzaje korekt Ogólnie rzecz ujmując, gdy płacisz AMT, to z powodu niektórych rzeczy, które różnią się traktowaniem zgodnie z zasadami AMT. Na przykład, jeśli domagasz się potrącenia z podziałem na części, możesz odliczyć podatki lokalne i lokalne. To odliczenie nie jest dozwolone na podstawie zasad AMT, więc odliczenie w tej pozycji może spowodować zapłacenie AMT. Zasady AMT zawsze nie pozwalają na skorzystanie z ulgi podatkowej. Czasami zmieniają sposób traktowania, tak aby dochody generowane w ciągu jednego roku w ramach regularnych zasad podatkowych były zgłaszane w innym roku zgodnie z zasadami AMT. Na przykład zysk z tytułu skorzystania z opcji na akcje motywacyjne może być opodatkowany w roku, w którym wykonujesz opcję zgodnie z zasadami AMT, ale w innym roku, w którym sprzedajesz akcje zgodnie z zasadami regularnego podatku dochodowego. Elementy, które mogą się kończyć w różnych latach zgodnie z zasadami AMT, nazywane są elementami czasowymi. Bez kredytu AMT dochody z pozycji czasowych mogą zostać opodatkowane dwukrotnie: najpierw w ramach AMT, aw późniejszym roku na podstawie regularnych zasad podatkowych. Kwota kredytu AMT ma na celu zapobieganie temu wyniku, więc jest dozwolona tylko w części płatności AMT, którą można przypisać do pozycji czasowych. Każda część płatności AMT, która odnosi się do innych pozycji (takich jak potrącenie z tytułu podatków państwowych i lokalnych), nie kwalifikuje się do późniejszego odzyskania jako kredytu AMT. Jak funkcjonuje obliczanie W istocie AMT funkcjonuje jako system podatków równolegle, w którym ustalamy, ile podatku zapłaciłby, gdyby zastosowano inny zestaw reguł stosowanych w Twoim dochodzie. Kiedy ustalimy, ile Państwa AMT może zostać użyte jako kredyt w późniejszych latach, wykonujemy inne równoległe obliczenia w ramach trzeciego zestawu reguł: zasady AMT bez elementów czasowych. To mówi nam, ile AMT zapłaciłbyś bez elementów czasowych. Porównujemy wynik tego obliczenia z rzeczywistą kwotą AMT zapłaconą za dany rok. Jeśli rzeczywista wartość AMT jest większa niż obliczenia bez elementów czasowych, wiemy, że dodatkowa kwota wynika z elementów czasowych. W praktyce obliczenie to pojawia się na formularzu 8801 w roku po zapłaceniu AMT. IRS nie podjął mojej sugestii, aby obliczyć ten numer w tym samym roku płacisz AMT. Obliczanie jej w kolejnych formach lat może powodować problemy dla osób zmieniających ich status zgłoszeń. Na przykład dwa osobami wolnymi od zarania mogą płacić AMT w ciągu jednego roku, a następnie wspólnie w roku następnym. Formularz 8801 nie dostarczy prawidłowego wyniku w tej sytuacji. Oprócz tego błędu i niezmiernie złożonej złożoności całego procesu ta metoda obliczania jest na ogół korzystna dla podatnika. Obliczanie dostępnego kredytu w ten sposób maksymalizuje kwotę uznaną za dostosowanie czasowe, a zatem kwalifikuje się do późniejszego odtworzenia jako kredytu AMT. Przykład: zapłacisz 8 000 AMT za rok, w którym masz 20 000 korekt z tytułu opcji motywacyjnych i łącznie 20 000 w innych korektach. To może wydawać się logiczne, że tylko połowa z 8 000 płatności kwalifikuje się do późniejszego wykorzystania jako kredyt AMT. Jednakże obliczenia opisane powyżej pokazują, że zapłaciłeś 2.400 w AMT bez elementu czasowego z opcji. Oznacza to, że kwota, którą można uzyskać jako pożyczka AMT w późniejszych latach, będzie wynosić 5.600 od tego roku. Dostępny kredyt AMT niewykorzystany lub w inny sposób pochłonięty zostanie przeniesiony na następny rok. W rezultacie dostępna kwota AMT w danym roku to kwota utworzona w roku poprzednim (w wyniku zapłaty AMT w tym roku) oraz kwota przeniesiona z poprzednich lat. Korzystanie z tego numeru W przypadku, gdy Twój regularny podatek dochodowy przekracza podatek obliczony zgodnie z zasadami AMT, można uzyskać roszczenie o dostępną kwotę AMT w ramach normalnych zasad. Aby otrzymać zwrotny kredyt AMT, musisz kontynuować bardziej skomplikowane obliczenia, gdzie następnym krokiem jest ustalenie, ile kwoty dostępnego kredytu AMT można uznać za długoterminowy niewykorzystany kredyt minimalny. Krok 2: Długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy Jednym z wymogów korzystania z refundacji kredytu AMT jest posiadanie dostępnego kredytu AMT wystarczającego na zakwalifikowanie jako długoterminowy niewykorzystany kredyt minimalny. Zastosowanie tej zasady jest drugim krokiem w procesie określania kwoty zwrotnego kredytu, którą możesz rościć. Długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy Nie można wykorzystać zwrotu kwoty kredytu AMT w celu odzyskania AMT zapłaconego w zeszłym roku lub roku poprzedzającym. Pozwala ona na odzyskanie środków jedynie wtedy, gdy masz niezabezpieczony kredyt z lat, które są więcej niż trzy lata wcześniej. Pierwszy rok, w którym zastosowano ten przepis, wynosił w 2007 r. (Wnioski złożone w 2008 r.), A za ten rok można było wykorzystać tę regułę w celu odzyskania AMT zapłaconego za każdy rok do 2003 r. (Powrót z 2004 r.). Jeśli w ciągu ostatnich lat masz niewykorzystany kredyt, musisz odzyskać go w normalnej regule lub poczekać, aż na czas wystarczający do odzyskania na podstawie tej reguły. Pierwsze, pierwsze w historii Są ludzie, którzy płacą AMT od kilku lat i odzyskują kredyt AMT w innych latach. Niektórzy ludzie celowo stwarzają tę sytuację, wierząc, że daje bardziej efektywne wykorzystanie kredytu AMT. (Widziałem tę strategię zalecaną przez ekspertów, ale ogólnie rzecz biorąc, że jest ona słabą strategią. Jak powiedział kiedyś Fermat, dowód jest za długi, aby mi to dostarczyć). W każdym razie, alternatywa pomiędzy płatnością AMT a użyciem kredytu budzi pytanie czy pozostały kredyt odnosi się do lat starszych czy ostatnich. Odpowiedź jest dostarczana zgodnie z zasadą pierwszeństwa, pierwszeństwo lub FIFO. Ta zasada mówi, że za każdym razem, gdy używasz kredytu AMT, jesteś traktowany jako najstarszy kredyt. Na jego twarzy wydaje się, że jest to wystarczająca zasada, ale może mieć nieoczekiwane konsekwencje. Przykład: zapłaciłeś 100 000 AMT w związku z wykonaniem ISO w 2000 r., Ale nie odzyskano żadnej z tej kwoty jako kredytu po upadku ceny akcji. W 2006 r. Ponownie wypłacono 100 000 AMT w związku z wykonywaniem ISO i tym razem miałeś większe szczęście: odzyskasz pełną kwotę po sprzedaży zapasów w celu osiągnięcia zysku w 2007 r. Nadal masz 100 000 niewykorzystanych kredytów AMT z powodu tego, co wydarzyło się w 2000 r. Twoja zdolność do ubiegania się o kredyt AMT w 2007 r. Dotyczyła bezpośrednio sprzedaży zapasów, która wykazywała odpowiedzialność AMT w 2006 r., Więc wydaje się sprawiedliwe, że powinieneś być w stanie traktować pozostałą kwotę jako długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy. Prawo stanowi inaczej. Youre traktowali jako korzystali z kredytu od roku 2000 i pozostawili Państwo pożyczkę od 2006 r., Która nigdy nie kwalifikuje się jako długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy do roku 2017. Używanie tej liczby Jeśli masz długoterminowy niewykorzystany kredyt minimalny, następnym krokiem jest do wykorzystania tego numeru przy określaniu tymczasowego kredytu zwrotnego. Krok 3: wstępny zwrot kredytu Po określeniu długoterminowego niewykorzystanego kredytu minimalnego podatku można użyć tej liczby do określenia wstępnego kredytu zwrotnego. Jest to kwota zwrotu kwoty kredytu w AMT, którą możesz zażądać, z zastrzeżeniem koordynacji z regularnym kredytem AMT. Określenie wstępnego kredytu zwrotnego Kwota zwrotu kwoty kredytu nie może nigdy być większa niż długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy. Z zastrzeżeniem tego ograniczenia największa z tych liczb: 50 długoterminowego niewykorzystanego kredytu minimalnego w poprzednich latach wstępnego kredytu podlegającego zwrotowi, bez względu na regułę odejmowania, która miała zastosowanie do zwrotnego kredytu AMT, roszczeń zeznania podatkowego z 2007 r. Ponadto, jeśli zapłaciłeś odsetki lub kary z tytułu posiadania AMT w związku z korzystaniem z opcji na akcje motywacyjne za każdy rok przed rokiem 2008, przewidywalny zwrot kredytu zwiększy się o połowę tej kwoty na lata 2009 i 2017, co pozwala odzyskać tę kwotę w ciągu dwóch lat. Jest to jeden z przepisów, które spowodowały zgagę u osób, które płacą podatek na czas. Niektórzy z nich zaciągnęli drugą hipotekę lub ponieśli inne koszty, aby zapłacić podatek i nie ma możliwości ich odzyskania. Tymczasem osoby, które nie płacą, gdy należny jest podatek, unikają płacenia nawet stosunkowo niskich stóp procentowych, które mają zastosowanie do nieopłaconego podatku dochodowego. 5.000 Floor Eliminated Wersja zwrotnego kredytu, który obowiązywał do 2007 r., Pozwolił tylko 20 na rok, ale na 5.000 piętrze. Ktoś, w przypadku którego długoterminowy niewykorzystany minimalny kredyt podatkowy wynosiłby 12 000, oczekiwałby na przykład odzyskania 5000 w 2007 r., Kolejnych 5000 w 2008 r., A ostatnie 2000 w 2009 r. Nowa wersja, od lat 2008 i później, podnosi procent od 20 do 50. Eliminuje 5000 pięter, ale mówi, że można żądać tej samej kwoty co w poprzednim roku (bez względu na stopę przychodów). Z tego powodu każdy, kto skorzystał z 5000 pięter na zeznaniu podatkowym w 2007 r., Skorzysta na tym piętrze w kolejnych latach. W przykładzie poprzednim w tym ustępie harmonogram odzyskiwania kredytu pozostanie niezmieniony, mimo że 5000 jest więcej niż 50 kredytów, które pozostają niewykorzystane w 2008 roku. Jest jedna wąska grupa podatników, którzy tracą kontrolę nad wyeliminowaniem 5000 piętro. Załóżmy, że po raz pierwszy w 2008 roku masz prawo do zwrotu kredytu, ponieważ niewykorzystany kredyt nie był wystarczająco stary w 2007 r., Aby kwalifikować się do tego świadczenia. W 2008 r. Możesz ubiegać się o kredyt w wysokości 50 kredytów, nawet jeśli wynik jest niższy niż 5 000 rocznie. Zgodnie z starą wersją zasady można byłoby zażądać co najmniej 5000 na rok 2008. Używanie tej liczby Zasady wycofywania, które miały zastosowanie do podatników o wysokich dochodach za 2007 r. Zostały uchylone, a zatem jest tylko jeden krok w określeniu zwrotnego kredytu : koordynacja z regularnym kredytem AMT. Redakcja Uwaga: Jeśli musisz obliczyć kwotę kredytu w roku podatkowym 2007, zobacz artykuł Kayes na ten temat w witrynie Fairmark. Krok 4: Koordynacja z regularnym kredytem AMT Poprzednie kroki w tym obliczeniu dają numer IRS nazywa przewidywalny zwrotny kredyt. Liczba ta jest wstępna w tym sensie, że zmniejszy się do poziomu, w którym możesz rościć sobie prawo do regularnego AMT w tym samym roku. Jeśli Twój regularny kredyt AMT jest większy niż przewidywalny zwrot należności, w ogóle nie otrzymasz zwrotnego kredytu. Oznacza to, że łączna kwota kredytu AMT, jaki możesz rościć w danym roku, równa jest regularnemu kredytowi AMT lub wstępnemu zwrotowi kredytu, w zależności od tego, która kwota jest większa. Nie pozwoliłeś na dodanie ich razem. Przykład: W tym roku Twój regularny podatek dochodowy jest wyższy od podatku niż 3000, obliczony zgodnie z zasadami AMT, dzięki czemu masz prawo do roszczeń o potrójnie AMT w ramach zwykłej zasady. Twój przewidywalny zwrot środków wynosi 7 000. W tej sytuacji w tym roku będziesz otrzymywać w sumie 7 000 kredytów AMT. Nie wolno Ci dodawać tych sum i zechcemy 10 000. Regularna reguła odzyskuje nowy okres opodatkowania Zasada ta będzie obowiązywać nawet w sytuacji, w której Twoja zdolność do roszczeń o zwykły kredyt AMT dotyczy AMT zapłaconego w ostatnich latach. W powyższym przykładzie możesz mieć 35 000 długoterminowych niewykorzystanych kredytów z tytułu minimalnego opodatkowania i 5000 innych dostępnych środków z AMT z tytułu skorzystania z opcji motywacyjnej w ostatnim roku. Odzyskanie 3000 w ramach regularnego kredytu AMT wynika ze sprzedaży akcji, którą nabyłeś w zeszłym roku. Może wydawać się sprawiedliwe, aby umożliwić oba kredyty w tej sytuacji, co pozwala na odzyskanie pełnej kwoty kredytu długoterminowego w ciągu pięciu lat. Niestety, prawo traktuje 3000 takich środków dostępnych w ramach regularnego kredytu AMT, tak jakby pochodziło ono z długoterminowego niewykorzystanego kredytu minimalnego. Ze względów technicznych zwrotne kredyty pojawiają się w innym miejscu ze względu na zwrot podatku niż inne kredyty. W powyższym przykładzie można zgłosić zwykły kredyt AMT w wysokości 3000, a zwrotny kredyt AMT wynosi 4000. Łączna kwota roszczenia jest równa wstępnemu zwrotowi kredytu (większa z dwóch kwot), ale całkowita kwota podzielona jest między dwie różne linie zwrotu. Jeśli Twój zwrot okaże mniejszy zwrot środków, niż się spodziewałeś, sprawdź, czy jest to spowodowane tym, że otrzymujesz część całkowitego kredytu AMT za rok zgodnie z regułą. Używanie tej liczby Kluczowym punktem końcowego numeru w tym obliczeniu jest to, że jest on zwracany. Oznacza to, że może on być używany w stosunku do regularnego podatku dochodowego lub wobec AMT i można otrzymać czek z IRS, który odzwierciedla pełną kwotę, nawet jeśli wynik jest refundacją, która przekracza całkowitą kwotę zapłaconego podatku za rok. Kaye Thomas jest autorką rozważenia opcji: uzyskać jak najwięcej z rekompensaty kapitałowej, zwykły przewodnik po obsłudze opcji na akcje oraz innych form kompensacji kapitałowej. Rozważ Twoje opcje dostępne jest w prasie Fairmark. wiodącego niezależnego wydawcę internetowego doradztwa podatkowego w szerokim zakresie tematów, w tym opcji na akcje, IRA, zysków kapitałowych i oszczędności w college'u. Ten artykuł został opublikowany wyłącznie pod kątem jego zawartości i jakości. Ani autor, ani jego firma nie rekompensowały nam w zamian za jego publikację. Udostępnij ten artykuł: AMT Credit Cenne korzyści podatkowe dla niektórych osób płacących AMT. To dobre wieści: część twojej odpowiedzialności AMT może wszyscy mogą się z Tobą zwrócić w formie obniżenia podatku, który płacisz w przypadku przyszłych zeznania podatkowego, a nawet zwrotu, który przekracza podatek zapłacony w późniejszym roku z powodu kredyt AMT. Aby uzyskać ten kredyt, musisz zapłacić AMT w poprzednim roku, a to musi być odpowiedni smak AMT. Ogólnie oznacza to, że musisz mieć zapłaconą kwotę AMT w wyniku skorzystania z opcji na akcje motywacyjne lub z powodu innych terminów, takich jak korekta AMT dotycząca przyspieszonej amortyzacji. Każde AMT, które płacisz z innych przyczyn, które mają dużą liczbę zwolnień lub duże potrącenie z tytułu podatków państwowych i lokalnych, nie kwalifikują Cię do zaliczenia. Praca z tym kredytem AMT jest dwuetapowym procesem. Najpierw dowiesz się, ile kredytu jest dostępnych, a następnie dowiesz się, ile możesz wykorzystać. Znajdź dostępną kredytową Pierwsza część Twojego zadania polega na sprawdzeniu, ile kwoty z tytułu odpowiedzialności AMT z poprzedniego roku kwalifikuje się do kredytu. Obejmuje to obliczenie alternatywnego minimalnego podatku na podstawie innego zestawu reguł, które mogą być alternatywą dla AMT. To, co robisz tutaj, jest ustalenie, ile twojej alternatywnej minimalnej odpowiedzialności podatkowej pochodzi z elementów czasowych. przedmioty, które pozwalają opóźnić składanie sprawozdań, w przeciwieństwie do rzeczy, które rzeczywiście zmniejszają kwotę dochodu lub podatku, które zgłaszasz. Jeśli masz szczęście, cały przyszły AMT będzie dostępny jako kredyt w przyszłych latach. Ale niektórzy uważają, że tylko niewielka część, lub w ogóle, jest dostępna do wykorzystania jako kredyt. Określ, ile kredytu AMT możesz wykorzystać Jeśli masz jakiś kredyt AMT dostępny z poprzedniego roku, musisz ustalić, ile kredytu można wykorzystać w bieżącym roku. Istnieją dwa sposoby ubiegania się o kredyt AMT. Zgodnie z normalną regułą możesz zacząć reklamować kredyt w pierwszym roku po zapłaceniu AMT, ale kwota, którą możesz roszczenia, jest ograniczona w sposób opisany poniżej. Inna reguła zapewnia bardziej hojne odzyskiwanie niektórych osobom, których dostępny kredyt pozostaje niewykorzystany cztery lub więcej lat po wypłaceniu AMT. Regularna zasada przyznawania kredytu AMT Zgodnie z regułą, możesz skorzystać z kredytu AMT dopiero w roku, w którym nie płacisz alternatywnego podatku minimalnego. Kwota kredytu, jaki można wykorzystać, jest ograniczona do różnicy między Twoim zwykłym podatkiem a podatkiem obliczonym zgodnie z zasadami AMT. Przykład: Załóżmy, że masz już 8 000 kredytów AMT od roku 2017. W 2017 roku Twój regularny podatek wynosi 37 000. Twój podatek obliczony zgodnie z zasadami AMT wynosi 32 000. Nie musisz płacić AMT, ponieważ Twój regularny podatek jest wyższy niż podatek obliczony zgodnie z zasadami AMT. Jeszcze lepiej, możesz liczyć na 5 000 kredytów AMT, zmniejszając swój zwykły podatek do 32 000. W tym przykładzie nadal masz 3000 kredytów AMT, których nie używałeś. Kwota ta będzie dostępna w 2017 r .: przeniesiona na następny rok. Niewykorzystane kredyty AMT są przenoszone przez nieograniczoną liczbę lat. Oczywiście, nie możesz żądać więcej niż kwotę dostępnego kredytu. W przykładzie, jeśli kredyt AMT dostępny od 2017 r. Wynosi 2700, wówczas w całej 2017 r. Skorzystałeś z pełnej kwoty kredytu. Obniżyłeś swój zwykły podatek o 2.700, a nie przez pełną 5000 różnic między podatkiem regularnym a podatkiem alternatywnym. Zwrotny kredyt AMT Począwszy od 2007 r. Osoby z dawnym niewykorzystanym kredytem AMT mają inny możliwy sposób na żądanie kredytu AMT. Ta zasada pozwala Ci ubiegać się o kredyt bez uwzględnienia wyżej opisanego ograniczenia, ale tylko jeśli masz niewykorzystany kredyt AMT od czterech lub więcej lat wcześniej. Kiedy przyznać kredyt AMT Wielu uważa, że ​​jeśli kredyt AMT powstanie w wyniku skorzystania z opcji motywacyjnej, nie mogą żądać kredytu, dopóki nie sprzedają akcji, które nabyli, korzystając z opcji. To nie jest przypadek. Sprzedawanie udziałów ISO może pomóc w uzyskaniu większego kredytu AMT, ale możesz zażądać kredytu bez sprzedaży akcji. Zgodnie z ogólną regułą można uzyskać kredyt, gdy twój regularny podatek dochodowy jest większy niż podatek obliczony zgodnie z zasadami AMT. Przykład: Załóżmy, że w 2009 r. Skorzystałeś z opcji motywacyjnej, planując sprzedaż udziałów w momencie zapadalności w 2017 r. Zapłaciłeś 10 000 AMT w przypadku zeznania podatkowego w 2009 r., Ale wartość tej wartości spadła, zanim zdążyłaś sprzedać. Zdecydowałeś się trzymać i sprawdzić, czy wartość akcji wzrośnie. W 2017 r. Nadal masz udziały, a teraz zastanawiasz się, czy możesz sprzedać akcje, aby uzyskać kredyt. Szanse są takie, że możesz odzyskać już tysiące dolarów w ramach kredytu AMT, na zeznania podatkowe za ostatnie lata rozpoczynające się od roku 2017. Nie musisz sprzedawać akcji w celu uzyskania kredytu. Musisz po prostu złożyć formularz 8801 ze swoim zeznaniem podatkowym. W zależności od twojego poziomu dochodów, statusu zgłoszeń, liczby zwolnień osobistych itp. Może się okazać, że każdego roku masz prawo do setek lub nawet tysięcy dolarów kredytu, nie sprzedając akcji. Zasada: jeśli płacisz AMT z powodu skorzystania z opcji motywacyjnej, musisz złożyć formularz 6251 na rok wykonania. Następnie każdego roku po tym musisz złożyć zarówno formularz 6251, jak i Formularz 8801, dopóki nie otrzymałeś całego kredytu. Zrobiłeś plik Jeśli nie złożyłeś formularza 8801 ze swoim zwrotem z roku poprzedniego, musisz je zmienić z dwóch powodów. Jednym jest to, że można mieć ładny sprawdzić zwrotu. A druga to, że nie ma sposobu, aby zażądać kredytu w późniejszym roku bez wypełnienia tego formularza przez lata interweniowania między rokiem, w którym płaciłeś AMT a rokiem, w którym wystąpiłeś o kredyt. To dlatego, że kwota kredytu dostępna do roszczenia zależy od tego, co wydarzyło się w każdym roku. Nie znasz kwoty przeniesienia kredytu do 2017 r., Nie wypełniając tego formularza na 2017 r. Aby wypełnić to konto w 2017 r., Musisz podać numery formularza 8801 na rok 2017 i tak dalej, do roku zapłaconego AMT. Czas kończy się Zgodnie z ogólną zasadą, możesz przez trzy lata cofnąć się i zmieniać zeznania podatkowe. Jeśli nie udało się uzyskać kredytu AMT, który był dostępny w celu uzyskania deklaracji podatkowej za rok 2008, musisz złożyć zażalenie do 15 kwietnia 2017 r. (Lub trzy lata po faktycznej dacie zgłoszenia, jeśli wystąpił o przedłużenie i złożony w okresie przedłużenia ). Dlaczego nie zapomnieć o tych latach i twierdzić, że kredyt zaczyna się w późniejszym roku? Odpowiedź brzmi, że to nie działa w ten sposób. Kwota kredytu, która przenoszona jest z roku na rok, zależy od specyfiki zeznania podatkowego dla każdego roku interwencyjnego, a nie od kwoty kredytu, którą reklamujesz. Innymi słowy, użyj go lub zgubiszRozwiązane AMT Credit Specjalne zasady dotyczące starego niewykorzystanego kredytu AMT, dostępne w 2007 r., Są drastycznie zmienione w 2008 r. Jest to pierwsza grupa z artykułów oferujących kompletne informacje o zwrotnym kredytu AMT, który zapewnia sposób dla wielu osób, aby korzystać z większej liczby punktów AMT niż w normalnych regułach. Kontekst dotyczący kredytu AMT Niektórzy ludzie, którzy płacą AMT, mogą ubiegać się o kredyt w późniejszych latach. Ten kredyt jest dozwolony tylko wtedy, gdy wcześniej opłacono AMT na podstawie określonych pozycji, takich jak korzystanie z opcji motywacyjnych. To nie ma zastosowania do AMT płaconych na wielu innych pozycjach, które napotykane są częściej, jak na przykład potrącenie z tytułu podatków państwowych i lokalnych. Część płatności AMT, która może zostać uznana za kredyt w późniejszych latach, jest Twoim dostępnym kredytem AMT. Tylko posiadanie dostępnego kredytu AMT nie wystarcza, aby zapewnić Państwu ulgę podatkową. Musisz spełnić wymagania, aby faktycznie skorzystać z kredytu. Przed 2007 rokiem był tylko jeden sposób, używając tego, co obecnie nazywamy regularnym kredytem AMT. Zgodnie z tymi zasadami można ubiegać się o zasiłek AMT dopiero w ciągu roku, w którym Twój regularny podatek dochodowy jest wyższy niż podatek obliczony zgodnie z zasadami AMT, a jedynie w zakresie różnicy między dwoma podatkami. Przykład: W zeszłym roku zapłaciłeś 100 000 z AMT, ponieważ korzystałeś z opcji motywacyjnej. W tym roku Twój regularny podatek dochodowy wynosi 80 000, a podatek według zasad AMT wynosi 50 000. Masz 100 000 dostępnych środków na AMT, ale w tym roku możesz liczyć tylko 30 000 (kwota, jaką Twój zwykły podatek jest wyższy niż podatek według zasad AMT). Masz 70 000 niewykorzystanych kredytów AMT, które przenosi się na następny rok. Osoby, które płacą duże kwoty AMT w związku z korzystaniem z opcji motywacyjnych, często uważają, że nie mogą korzystać ze wszystkich kredytów AMT nawet po upływie kilku lat. Jest to szczególnie prawda (ale nie wyłącznie prawda), gdy czas traci wartość między czasem wykonania opcji a momentem sprzedaży akcji. Niewykorzystany kredyt nadal przenosi się na czas nieokreślony, ale może przynosić niewielką lub żadną korzyść z każdego roku zwrotu podatku. Zwrotny kredyt AMT Począwszy od roku podatkowego 2007 (zwroty w 2008 r.) Masz inny możliwy sposób na pokrycie należności AMT, jeśli niektóre lub wszystkie dostępne kredyty AMT mają co najmniej cztery lata (nazywają to długoterminowym niewykorzystanym kredytem AMT ). Ta zasada nie ogranicza kwoty kredytu, którą można rościć do kwoty, jaką Twój regularny podatek przekracza podatek według zasad AMT. Możesz ubiegać się o zasiłek w ramach tej zasady nawet w ciągu roku, w którym płacisz AMT. Co więcej, kwota kredytu dozwolona na podstawie tej reguły może być większa niż całkowita kwota podatku od dochodu. Innymi słowy, zwrot może być większy niż kwota zapłacona w formie potrącenia lub oszacowanego podatku. Dlatego nazywamy to zwrotnym kredytem AMT. Zasady obowiązujące w 2007 r. Umożliwiły osobom z długoterminowym niewykorzystanym kredytem AMT dochodzić do 20 takich kwot (lub, jeśli większe, 5000, ale nie więcej niż 100 długoterminowego niewykorzystanego kredytu AMT), z zastrzeżeniem zasady, która stopniowo kredyt na wyższych poziomach dochodów. Dalsze zmiany w prawie, obowiązujące w 2008 r. (Deklaracje podatkowe złożone w 2009 r.), Zwiększają odsetek odzyskiwania do 50, więc typowy okres zwrotu pomocy to dwa lata zamiast pięć. Co ważniejsze, dla wielu osób, Kongres wyeliminował przychód. Jeśli masz długoterminowy niewykorzystany kredyt AMT, możesz odzyskać połowę ze swojej deklaracji podatkowej w 2008 r., A drugą połowę przy Twoim powrocie z 2009 r. Niektórzy ludzie otrzymają znaczne kontrole z IRS. Przykład: Twoje potrącenie podatku dochodowego jest mniej więcej równe kwocie podatku, którą należałoby ponieść. W 2000 r. Masz kredyt w wysokości AMT na kwotę 1.000.000 z opcji na akcje, którą wykonałeś w 2000 r. Oddałeś około 1500 roku rocznie, używając regularnego kredytu AMT. To lepsze niż nic, ale nie wkłada wiele zębów w 1.000.000. W 2007 roku byłbyś w stanie zażądać 20 tego kredytu lub 200 000, ale twój dochód był za wysoki, abyś mógł korzystać z tej zasady. Kiedy złoży swój zwrot za 2008 r., Skarb Państwa wyśle ​​Ci czek zwrotu kosztów w wysokości około 500 000. Większość ludzi otrzyma znacznie mniejsze zwroty, oczywiście, ale dla wielu osób zwroty będą jeszcze większe. Ulga dla tych, którzy nie mogli płacić Niektórzy korzystając z opcji motywacyjnych, ponieśli odpowiedzialność AMT, która była poza ich zdolnością do płacenia. Oprócz umożliwienia kredytu dla osób, które płacili podatek, Kongres zredukował podatek od osób, które nigdy nie mogły jej zapłacić. Kongres również obniżył odsetki i kary, a dla osób, które płacą odsetki i kary, pozwoliły na zwiększenie tych kredytów. Tymczasowe przepisy prawa bieżącego pozwalają na zwrotny kredyt AMT tylko w latach 2007-2017, łącznie sześć lat. Kongres czasami nakłada limity czasowe na ulgi podatkowe, aby sprostać ograniczeniom budżetowym, z zamiarem przedłużenia korzyści lub uczynienia go stałą w późniejszym terminie. Nie jest jasne, że tak jest w tym przypadku. Głównym uzasadnieniem zwrotnego kredytu AMT (i moim zdaniem jedynym, który posiada wodę) ma zapewnić ulgę osobom, które poniosły nadzwyczajne katastrofy, gdy bańka w zasobach technologicznych załamała się od 2000 r. Do 2017 r. Osoby takie będą w pełni odzyskiwane wszelkie kredyty, które odnoszą się do upadku zasobów technologicznych, a korzyści podatkowe wynikające z tego przepisu będą skierowane przede wszystkim do innych podatników, dla których ulga jest trudniejsza do uzasadnienia. Rozszerzenie poza ten rok jest możliwe, ale nie możemy uwzględnić zwrotnego kredytu AMT na liście artykułów Kongresu jest mniej lub bardziej pewny do przedłużenia. Dowiedz się więcej Zwrotny kredyt AMT jest skomplikowany i mamy pełne informacje na temat tego, jak to działa. Łóżko 187 artykułów 187 Opcje na akcje i alternatywny podatek minimalny (AMT) Możliwości motywacyjne (ISO) mogą być atrakcyjnym sposobem na wynagrodzenie pracowników i pracowników innych usługodawców. W przeciwieństwie do opcji niekwalifikowanych (NSO), w przypadku gdy opcja opodatkowania opodatkowania podlega opodatkowaniu przy zwykłych stawkach podatku dochodowego, nawet jeśli udziały nie są jeszcze sprzedawane, normy ISO, jeśli spełniają te wymogi, zezwalają posiadaczom nie płacić podatków, dopóki nie akcje są sprzedawane, a następnie płacić podatek od zysków kapitałowych od różnicy pomiędzy ceną dotacji a ceną sprzedaży. Ale ISO są również objęte alternatywnym podatkiem minimalnym (AMT), alternatywnym sposobem naliczania podatków, które muszą korzystać z niektórych filerów. AMT może skończyć opodatkowanie posiadacza ISO na rozproszone w trakcie wykonywania ćwiczeń pomimo zwykle korzystnego traktowania tych nagród. Podstawowe zasady dla ISO Po pierwsze, należy zrozumieć, że istnieją dwa rodzaje opcji na akcje, opcje niekwalifikowane i opcje motywacyjne. Z każdym rodzajem opcji pracownik uzyskuje prawo do zakupu akcji po ustalonej cenie za określoną liczbę lat w ciągu najbliższych kilku dziesięciu lat, zazwyczaj w przypadku 10 osób. Kiedy pracownicy zdecydują się kupić akcje, mają prawo skorzystać z opcji. Pracownik może więc mieć prawo do zakupu 100 akcji po 10 na jedną akcję przez 10 lat. Po upływie siedmiu lat może to wynosić 30 lat, a pracownik może kupić 30 sztuk na 10. Jeśli opcja jest NSO, pracownik natychmiast płaci podatek od 20 różnic (zwanych spreadem) w zwykłym podatku dochodowym stawki. Firma otrzymuje odpowiednie odliczenie podatkowe. Dotyczy to tego, czy pracownik utrzymuje akcje lub sprzedaje je. Z ISO, pracownik nie płaci podatku od ćwiczeń, a firma nie ma potrącenia. Zamiast tego, jeśli pracownik posiada udziały przez dwa lata po przyznaniu dotacji i rok po zakończeniu ćwiczeń, pracownik płaci podatek od zysków kapitałowych wyłącznie od najwyższej różnicy pomiędzy ceną wykonania a ceną sprzedaży. Jeśli te warunki nie są spełnione, opcje są opodatkowane jak opcja niekwalifikowana. Dla pracowników o wyższych dochodach różnica podatkowa między ISO i NSO może wynosić 19,6 na poziomie federalnym, a pracownik ma przewagę odroczenia podatku do czasu sprzedaży akcji. Istnieją również inne wymagania dla ISO, jak opisano szczegółowo w tym artykule na naszej stronie. Ale normy ISO mają poważną wadę dla pracownika. Rozłożenie między ceną zakupu a ceną dotacji podlega AMT. The AMT was enacted to prevent higher-income taxpayers from paying too little tax because they were able to take a variety of tax deductions or exclusions (such as the spread on the exercise of an ISO). It requires that taxpayers who may be subject to the tax calculate what they owe in two ways. First, they figure out how much tax they would owe using the normal tax rules. Then, they add back in to their taxable income certain deductions and exclusions they took when figuring their regular tax and, using this now higher number, calculate the AMT. These add-backs are called preference items and the spread on an incentive stock option (but not an NSO) is one of these items. For taxable income up to 175,000 or less (in 2017), the AMT tax rate is 26 for amounts over this, the rate is 28. If the AMT is higher, the taxpayer pays that tax instead. One point most articles on this issue do not make clear is that if the amount paid under the AMT exceeds what would have been paid under normal tax rules that year, this AMT excess becomes a minimum tax credit (MTC) that can be applied in future years when normal taxes exceed the AMT amount. Figuring the Alternative Minimum Tax The table below, derived from material provided by Janet Birgenheier, Director of Client Education at Charles Schwab, shows a basic AMT calculation: Add: Regular taxable income Medicaldental deductions Specified miscellaneous itemized deductions subject to AMT Statelocalreal estate tax deductions Personal exemptions Spread on ISO exercise Preliminary AMT taxable income Subtract: AMT standard exemption (78,750 for 2017 joint filers 50,600 for unmarried persons 39,375 for married filing separately. This is reduced by 25 cents for each dollar of AMT taxable income above 150,000 for couples,112,500 for singles and 75,000 for married filing separately.) Actual AMT taxable income Multiply: Actual AMT taxable income times 26 for amounts up to 175,000, plus 28 of amounts over that Tentative minimum tax Subtract: Tentative minimum tax - Regular tax AMT If the result of this calculation is that the AMT is higher than the regular tax, then you pay the AMT amount plus the regular tax. The AMT amount, however, becomes a potential tax credit that you can subtract from a future tax bill. If in a subsequent year your regular tax exceeds your AMT, then you can apply the credit against the difference. How much you can claim depends on how much extra you paid by paying the AMT in a prior year. That provides a credit that can be used in future years. If you paid, for instance, 15,000 more because of the AMT in 2017 than you would have paid in the regular tax calculation, you can use up to 15,000 in credit in the next year. The amount you would claim would be the difference between the regular tax amount and the AMT calculation. If the regular amount is greater, you can claim that as a credit, and carry forward any unused credits for future years. So if in 2017, your regular tax is 8,000 higher than the AMT, you can claim an 8,000 credit and carry forward a credit of 7,000 until you use it up. This explanation is, of course, the simplified version of a potentially complex matter. Anyone potentially subject to the AMT should use a tax advisor to make sure everything is done appropriately. Generally, people with incomes over 75,000 per year are AMT candidates, but there is no bright dividing line. One way to deal with the AMT trap would be for the employee to sell some of the shares right away to generate enough cash to buy the options in the first place. So an employee would buy and sell enough shares to cover the purchase price, plus any taxes that would be due, then keeps the remaining shares as ISOs. For instance, an employee might buy 5,000 shares on which he or she has options and keep 5,000. In our example of the shares being worth 30, with an exercise price of 10, this would generate a net before taxes of 5,000 x the 20 spread, or 100,000. After taxes, this would leave about 50,000, counting payroll, state, and federal taxes all at the highest levels. In the following year, the employee has to pay AMT on the remaining 100,000 spread for shares that were not sold, which could be as much as 28,000. But the employee will have more than enough cash left over to deal with this. Another good strategy is to exercise incentive options early in the year. Thats because the employee can avoid the AMT if shares are sold prior to the end of the calendar year in which the options are exercised. For instance, assume John exercises his ISOs in January at 10 per share at a time when the shares are worth 30. There is no immediate tax, but the 20 spread is subject to the AMT, to be calculated in the next tax year. John holds on to the shares, but watches the price closely. By December, they are only worth 17. John is a higher-income taxpayer. His accountant advises him that all of the 20 spread will subject to a 26 AMT tax, meaning John will owe tax of about 5.20 per share. This is getting uncomfortably close to the 7 profit John now has on the shares. In the worst-case scenario, they fall to under 10 next year, meaning John has to pay 5.20 per share tax on shares where he has actually lost money If, however, John sells before December 31, he can protect his gains. In exchange, hell pay ordinary income tax on the 7 spread. The rule here is that is the sale price is less than the fair market value at exercise but more than the grant price, then ordinary income tax is due on the spread. If it is higher than the fair market value (over 30 in this example), ordinary income tax is due on the amount of the spread at exercise, and short-term capital gain tax is due on the additional difference (the amount over 30 in this example). On the other hand, if in December the stock price still looks strong, John can hold on for another month and qualify for capital gains treatment. By exercising early in the year, he has minimized the period after December 31 he must hold the shares before making a decision to sell. The later in the year he exercises, the greater the risk that in the following tax year the price of the stock will fall precipitously. If John waits until after December 31 to sell his shares, but sells them before a one-year holding period is up, then things are really bleak. He is still subject to the AMT and has to pay ordinary income tax on the spread as well. Fortunately, almost in every case, this will push his ordinary income tax above the AMT calculation and he wont have to pay taxes twice. Finally, if John has a lot of non-qualified options available, he could exercise a lot of those in a year in which he is also exercising his ISOs. This will raise the amount of ordinary income tax he pays and could push his total ordinary tax bill high enough so that it exceeds his AMT calculation. That would mean he would have no AMT next year to pay. It is worth remembering that ISOs provide a tax benefit to employees who willingly take the risk of holding on to their shares. Sometimes this risk does not pan out for employees. Moreover, the real cost of the AMT is not the total amount paid on this tax but the amount by which it exceeds ordinary taxes. The real tragedy is not those who take a risk knowingly and lose, but those employees who hold onto their shares without really knowing the consequences, as the AMT is still something many employees know little or nothing about and are surprised (too late) to learn they have to pay. Bądź poinformowany

No comments:

Post a Comment